Šta je dobra radijska reklama?

Standard

MILICA ČALIJA blog

Dobila sam pitanje od jednog čitaoca ovog bloga o tome koliko se radijska reklama razlikuje od televizijske, i šta čini dobru radijsku reklamu. Odgovor na prvo pitanje, daće i odgovor na drugo.
Koliko se radijska reklama razlikuje od televizijske? Onoliko koliko se radio razlikuje od televizije! Za razliku od televizije, Interneta, ili novina, gde je moguće okupirati sva čula (u slučaju novina nemate auditivnu dimenziju, ali je nadoknađuje jaka vizuelna poruka i tekst), na radiju je jedino čulo od kojeg možete da doprete – sluh. Stoga radio zahteva jednaku imaginaciju kakvu zahteva, recimo, čitanje knjiga. Imajući to na umu, radijskoj reklami morate prići kao maloj radio-drami. Poslušajte ovu reklamu:
Ulosci Pi Pi
Jeste reč o parodiji, ali priznajte da ste zamišljali kako akterka skače na časovima plesa! Iako parodija, ova reklama ispunila je najvažnije načelo oglašavanja na radiju: pobudila je imaginaciju!

A kako izgleda kada reklama to ne uradi?
Recimo…

View original post 378 more words

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s