Ja ne znam put

Standard

Presrecna sam sto sam od mojih prijatelja dobila prekrasne stihove  velikog pesnika,a oni glase:

Ja ne znam put,krijem se u tvojoj senci

i ja sam tvoja senka

i noc je moje carstvo

svet me izgubi ali me i dobija.

Mislim da ce ti stihovi biti poput grafita, poput parole,pratilac mnogih generacija i  saputani na usnama mnogih generacija

zato velikom pesniku Matiji Beckovicu  neizmerno hvala.

zato velikom pesniku neizmerno hvala na usnama mnogih generacija ,

Leave a Reply

